Журнал «Достижения науки и образования» выходит два раза в месяц. Следующий номер журнала № 1(99) 2025 г. выйдет - 23.12.2025 г. Статьи принимаются до 21.12.2025 г.
Если Вы хотите напечататься в ближайшем номере, не откладывайте отправку заявки.
Потратьте одну минуту, заполните и отправьте заявку в Редакцию.
Rasulov Ja.D., Holdarova H.S., Akramova N.M.
Rasulov Javlonbek Davronjon ogli - Student;
Holdarova Hamida Sadirdin qizi - Student;
Akamova Nozima Muzaffarovna - Senior Teacher of Еnglish,
MANAGEMENT IN PRODUCTION FACULTY,
FERGHANA POLYTECHNIC INSTITUTE,
FERGHANA, REPUBLIC OF UZBEKISTAN
Abstract: this paper presents an analysis of quality, customer satisfaction and business performance in food industry. The main objective of the article is to determine the influence of quality on customer satisfaction and on business performance and competitiveness.
Keywords: customer satisfaction, product quality, performance of a company, analyse, affect, satisfied.
References
Тип лицензии на данную статью – CC BY 4.0. Это значит, что Вы можете свободно цитировать данную статью на любом носителе и в любом формате при указании авторства. | ||
Rasulov Ja.D., Holdarova H.S., Akramova N.M. THE INFLUENCE OF PRODUCT QUALITY ON CUSTOMER SATISFACTION // Достижения науки и образования №19(41), 2019 - С.{ см. журнал}. |
Tweet |
Сейчас на сайте 245 гостей и нет пользователей